Ssssserapppp Nur287 merhaba, kendisi doğumumu yapmayı planladığım doktorum. Çok tatlı ve bilgisi bir doktor. Oldukça memnunum
sery0101 Merhaba ablam iki oğlunu doğurdu ve bende ona gidiyorum çok ilgili relax bir doktor tek sıkıntısı son haftalarda çok nst ye sokuyo onun dışında gayet memnunuz
Nur287 sery0101 sezeryan mı oldu ablanız yoksa normal doğum mu? 29 haftadayım şehir dışından gidip normal yapmak istiyorum ama süreç nasıl ilerler bilmiyorum sezeryan da olsa bu doktor iyi diye düşünüyorum
arsveuras Doğum fiyatları nedir bilginiz var mı kızlar adanada . Şehir dışından geleceğim doğumum Adana’da olacak sezaryen fiyatları nedir acaba
sery0101 Nur287 evet üst üste 2sezeryan oldu oda şehir dışından son hafta gitti ikisindede kabul etti Ayfer hoca çok iyidir
Nur287 sery0101 anladım çok teşekkür ederim iz kalma durumu şu bu baya tedirgin oldum daha önce hiç ameliyat olmadığım için bilgim yok evet çok tatlı bir doktor ♥️
sery0101 Nur287 iz konusuna çok dikkat eden bir doktor sezeryan sonrasında bir ton krem vermişti karıştır sür hiç iz kalmaz diye 🥰
Nur287 sery0101 sevindim teşekkür ederim içim rahatladı şu an bakterim yüksek çıkıyor bu şekilde sezeryan olur sanırım