Azrasare Güzel anneler , 33+1 ikinci gebeliğim saat 12 fen beri geçmek bilmeyen adet sancısı gibi agrım var karnım ve belim hiç uyutmadı :( sabah 11 de doktor randevum var aslında beklesem mi gitsem mi şimdi acile :( çok kötüyüm
Pinkyy Azrasare canım çok kötüysen bekleme bi bakılsın durumuna,randevu saatine daha zaman var çünkü,içinde rahatlar hem,boşuna zaman geçiyor iyice stres olucaksın