Anonim2828 Kızlar dün amniyosentez işlemi uygulandı ara ara kasığım ağrıyor yatıp kalkarken vs Hapşırdığımda kasığıma bıçak saplanıyor ilk defa bugun böyle bişey yaşadım canım çok acıdı hapşırmaya korkuyorum sizde normal midir yaşayan var mı?
_Mother_ Anonim2828 normal canım ilk hafta ağrın olur iğne batırılan bölgede daha yoğun olur hatta ama dayanılmaz bir ağrı olursa doktorun ile görüş mutlaka çok geçmiş olsun sonucum temiz çıkar inşallah
zeynosileannis Anonim2828 1 hafta boyunca bende de oldu özelikle 5. Gün baya ağrı oldu korkmuştum dinlenince geçti kendinizi yormayın geçiyor Allah korusun geçmezse gidersiniz zaten acile
Anonim2828 zeynosileannis aynen canım öyle geçmeyen bir agrı olduğunda gideceğim şu süreci atlatayım başka bişey istemiyorum her anım korkuyla geçiyor
Kbraust Gayet gayet normal ilk birkaç gün orada sanki iğne gibi oluyor ama bende acılı değildi o süreç sadece hissiyat vardı