aleynaeskici_0 Kızlar benim ilk gebeliğim 14 haftalık şuan baya mide bulantım var hiç bişey yiyemiyorum üstüne kan kusuyorum siz hamilelik sürecinde hiç kan kustunuzmu normal mi bu durum acaba
Maviniz aleynaeskici_0 hamilelik= bacak kasilmalari,bel ağrısı, mide yanması,nefes darlığı 36+1 im artık doğurma istegi ve iceriye artık sığmayan bir bebek😂
Gamzecebecii aleynaeskici_0 yoğun bir şekilde mide bulantısı kusma yaşıyorsanız kan kusması o yüzden olabilir bogazınızı falan tahriş etmiş olabilirsiniz.Benim hamileliğim rahat geçiyor sadece 25. Haftadan beri bel ağrısı var birde 16. Haftada kasıkta sızı oluyordu o kadar bulantı falan yaşamadım şükür canım
Sedabecerikli aleynaeskici_0 bende yaşadım canım çok kusmaktan boğazım tahriş olmuştu kan geliyordu seninki de öyle olabilir
Pinar06- aleynaeskici_0 33. Hafta çok zorlayıcı artık sırtım çok ağrıyor tekmeler canımı yakıyor çok ağırlaştım eğilip yerden bişey alamıyorum tuvaletten çıkamıyorum kabız da olduk bu hafta sağa sola dönüp yatamıyorum ağzında acı bir tad geçmiyor zaman hızlı geçsin istiyorum sağlıcakla alayım bebişimi artık ü
aleynaeskici_0 Maviniz şu mide bulantıları olmasa her şeye razıyım😅 kendim bişey tüketemediğim için bebeğimde karnımda beslenemiyordu tek endişelendiğim de buydu
Civcivimmbenim Maviniz benimde nefes darlığım sürekli oluyor. Kalp atışımda da hızlanma oluyor acaba onun içim mi nefes darlığı çekiyoruz Sizin kalp atışınız nasıl ?
iremhzl Maviniz bende ayniyim sizle , bikac gundur sol kasik agrim var sanki birbirine yapisiyot sizdede varmi uykudan uyaniyorum bazen
mefekiv Maviniz 38+5 ten sesleniyorum buraları çok kötü 😅 heleki mide yanması genelde bu sattleri tutuyor öldürüyor beni istifra istifra 🥺
aleynaeskici_0 Belki günlerce hiç bişey tüketmediğim oluyordu ne yediysem kusuyordum yurt dışında yaşıyorum doktorada 3 ay boyunca gidemedim ilaç falanda kulanamıyordum gerçekten mide bulantısı yaşamıyalım diye verilen ilaç işe yarıyor mu bulantıyı kesiyor mu
Mavikizkaracocuk aleynaeskici_0 benim sadece gece bulantılarım oluyor bir ilaç kesmedi ama sonradan aldığım ilaç şifa oldu resmen
Ebru_ebru aleynaeskici_0 Yurtdışında neredesiniz? Bnde çok fazla yaşadım bulantı 16.haftaya kadar doktora 10 haftalıkken gittiğimde nuperal vermişti günde 4 tane iç demişti akşam 2 tane al demişti faydasını göremedim hep serum taktırdım hastanede. Kan bende de oldu yemek yemediğim için zorlandığım da boğazım tahriş olduğundan geliyordu normal bende yaşadım.
Szn6039 aleynaeskici_0 evett canım bende 14 haftaligim kullandım hiç kusmadim baya bana faydası oldu ilacin
aleynaeskici_0 Mavikizkaracocuk malesef su dahi içsem kusuyordum genelede dört aydan sonra geçer diyorlar inşallah öyle olur
Maviniz aleynaeskici_0 bende bulantı olsa sukredecem 9. Aya girdim bogazim bile yaniyor😩 bir bitmedi bir naneli sakız iyi geliyor onun haricinde hiçbir şey iyi gelmiyor yatirmiyorda😩
Diloo54 aleynaeskici_0 bende öyle diyordum sen bide mide yanmasını görr cayır cayır gece uykudan uyandırıyor🤦🏻♀️😭
Nujin_tezel01 aleynaeskici_0 aleynaeskici_0 aleynaeskici_0 evet sütü ısıtıp içtiğim zaman bana iyi geliyor
asyasena35 aleynaeskici_0 ılık süt ve bal karıştırıp ye yada muzu ezip ye bende 1 hafta hastaneye git gel yaptım mide ağrısından yanmasından doktor öneride bulundu ertesi gün hafifledi
aleynaeskici_0 Ebru_ebru İtalya’da yaşıyorum doktora hiç gitmemiştim en son birkaç gün önce kan kusuyordum acile gitim muayene Etiler çok şükür bir sıkıntı yoktu mide bulantımın geçmesi için kalçama iğne yaptılar çoğu kişi bana hamilelikte iğne vurulmaz diyordu gerçekten öylemi
Sedmaksodl Ebru_ebru Benimde mide bulamtılarım 8. Haftamda çoğalmıştı doktor prizin önerdi hem günde iki dega sabah akşam çok iyi gelmişti direkt kesti tüm bulantımı o günden beri midem bulantım hiç olmadı
Ebru_ebru aleynaeskici_0 Mide bulantım başladığında Frauenarzt a gittiğimde bana da yapmıştı iğne daha sonra serum aldım hastanede
aleynaeskici_0 Ebru_ebru ya ferahlatın içimi gerçekten kime dediysem hamilelikte iğne vurulmaz ilk defa senden duyuyoruz dediler korkmuştum
aleynaeskici_0 Pinar06- hamilelikte kabız olmayı baya duydum doğumdan sonra lohusa döneminde de baya oluyormuş kötü bir durum ya Allah bütün hamile kadınlara yardımcı olur inşallah hepsinin de evladlarını sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip eder inşallah 🙏🏻