myavocado Melek3675 benim bu hafta 4. Ayı bitecek 8 kilo oğlum henüz 4 iyi geliyor bana 5 denemedik 😊
Anneoluyorumm00 Rabiul benimde iki üç gün sonra tam 5 aylık olucak bizimde 7 kilo bende 4 numara almayı düşünüyorudum canım ondan sordum
Rabiul Anneoluyorumm00 elimde 3 olsa kullanırım 4 büyük gibi ama rahat eder ben hep molfix yazsını yuvarlak olacak şekilde kapatıyorum kimisi o yazıyı cırtlayıp kapatıyor altını 🤷🏼♀️