iremzcn Merhaba kızlar. 4 aylık hamileyim henüz. Haziran bebeği olacak nasipse. Sizin tecrübelerinize dayanarak kaçar tane zıbın, pijama takımı, tulum vs almalıyım? Fazla olsun istemiyorum çünkü ?💖