Ebrarhcr Ykfi evet sadece beşik içi yatak küvet falan kaldı ama yıkayıp ütülemedim daha onuda önümüzdeki haftalarda yaparım
Alya-veanne Menesadogan sizinle aynı neredeyse benim de 15 . Çok heyecanlıyım biraz da endişeliyim bu cumartesi çatı muayenem sonucunda doğum şeklime karar vereceğiz . Biz ocak başı inşallah dogueueuz 😂
Zeynoveannesi Ykfi benimde 83 gun gösteriyor sistem ama sezaryen olacağım icin 70 günüm falan var ❤️ hicbiseyim hazir degil ocakta hazirlicam inşallah 🤣 ikinci cocuk rahatliği diye bisey kesinlikle varmis arkadaslar bence 🤣