Happy-melek1997 Kızlar ben hep kendim ağda yapıyorum yıllardır hamilelik süresincede yaptım ayna yardımıyla kolay oluyor 37. Haftama giricem nasipse normal Olacak o yüzden ne zaman geleceği belli değil ağda mı yarın bir gün yapsam erken olur mu çünkü bi daha çıkması anca zaman alacak ama doğum 2 haftayı bulsa hadi 40. Hafta olsa 3 hafta var daha yeniden yeni yeni çıkma duru mu var bi daha bi daha uğraşmak istemiyorum en kötü hiç olmadı jilet yaparım diyorum zaten kalın çıkmıyor ağda yaptım için zorlamaz beni ama hiçde istemiyorum jilet vurmak normal olursa dikiş falan jilet hemen çıkarıyor sizler nasıl yaptınız beklediniz mi kaçıncı hafta da ağdanızı yaptınız son kez
etuerk Happy-melek1997 ben 38+4 doğurdum makine ile alıyorum 36. Haftada almıştım 39 da birdaha geçerim üzerinden diye düşünüyordum ama ani gece 4 de suyum geldi doktoru aradık sabah 7 de hastanede ol dedi iyi dedim vakit var sancım yavaş yavaş artıyordu öyle böyle derken ben girdim güzel işimi hallettim yarım saatte duş aldım kahvaltı yaptım gittik 1 de de normal doğumum oldu.
Happy-melek1997 etuerk hemen hastaneye gitme suyun falan gelirse diyorlar bende o esnada senin ki gibi yaparım diye bile düşündüm ama o an ağrı sancı olur mu yaşamadığım için hiç bilmiyorum bi 38 beklesem mi acaba 🫢☺️
etuerk Happy-melek1997 ilk doğumda öyle hemen sancı gelmiyor ben 11 saat sonra doğurdum mesela vaktin olur bence
baharaa 36+5 te ağda yaptırdım nolur nolmaz diye. 40 a kalırsak tekrar çıkarsa diye endişeliyim ama jilet yapmam, yapamam. Göbekten bişey görünmüyo zaten. Belki çıkarsa ve vakit olursa kuaföre tekrar uğrarım diye düşündüm
Happy-melek1997 baharaa bende önüme ayna koyuyorum o şekilde görüyorum yoksa karnım top gibi zaten toksa göremem en iyisi alayım senin dediğin gibi çıkarsa da üzerinden geçerim
_-7_- Kızlar ben uzun zamandır jilet kullanıyorum 4-5 senedır 2 haftaya doğumum olacak sezeryan ağda yaptırsam çok acır mı kıl koklerım çok kalınlaşmış mıdır yada o acıdan dolayı bebeğe bısey olur mu çünkü bayadır jıletle aldığım ıcın kendımı kasıp bebeğe zarar verır mıyım
Happy-melek1997 _-7_- illaki acı oluyor ama kıl köklerin kalınsa acır tabi ama çok rahat edersin alışkanlık haline de getirirsin belki çünkü jilet hemen çıkartıyor acıdan da bebeğe birşey olmaz sadece sen acıdan kasılabilirsin gerilebilirsin o etkilerse anca o olur bence onun dışında hiç ağsa sonrası sıkıntı yaşayan duymadım
Sept2409 Ben 37+1deyim dün çatı muayenem olucaktı ağdacımın gözleri enfeksiyon kaptığı için adamı yapamadık haftaya ertelendi bu hafta sonuna kadar ağda işini halletmeye çalışıcam doğuma kadar tekrar çıkarsa da zaten hastanede 1 gün kalıyoruz jilete vururum bikini bölgesini zaten ağdaya alışık olduğum için inceler bacağımı kolumu almam…