Handebl Asafeymeninannesi normalde şişme oluyordu ama artık akıllı davranıp arada ayaklarımı havaya kaldırıyorum hiç şişiliğim yok canım tavsiye ederim sanada yoksa acıyor şişmekten
Asafeymeninannesi Handebl onun acısı çok farklı soğuk kompleks yaptım yürüdüm ettim nafile. Ayaklarımı az yüksekte tutayım diyorum anında kalçalarıma kramp girio 😏
Asafeymeninannesi Yalinn8 şüphesiz öyle sonra happykidste görüşcez ☺️ minnoşlarımız uyumuo halimiz kalmadı diye 🤣
Asafeymeninannesi Yokk benim eşimde az kaldı az sık dişini dio sıkmaktan diş kalmadı artık diyorum 🤣🤣 dün gece uzanırken dönerken bacağı hafif bacağıma değdi içim gitti. Şişio sonra sönüp ardından ağrı o derece sabrediyoruz yanii.. ☺️
Asafeymeninannesi sumeyyezumra gerçekten vermiş olduğunuz moral ve destek için çok teşekkür ediyorum🤣😂😂😂
Asafeymeninannesi Meltemegemenburak tuzla aram yok varsada çok çok azdır lakin nafile. Bacaklarıma hatta diz kapaklarıma kadar da şişio ödemden şüpheleniyorum 😑
Handebl Asafeymeninannesi magnezyum kullanıyormusun canım bana doktor magnezyum verdi kramp hiç girmiyor artık önceden kalçama baldırlarıma kramp giriyordu aglıyordum resmen
Smye Asafeymeninannesi uykusuzluk için ılık duş al canım mutlaka bi tane maden suyu bitane muz ye bunlar rahatlıyor 35 te bende snein gibiyim reflü ve bel agrısı mahvediyor
Asafeymeninannesi Smye her Allahın günü duş 😏 muz yerim muhakkak her gece. Denicem ama dediklerinizi umarım işe yarar 🙏 Çok teşekkür ederim 🙏💙
Asafeymeninannesi Handebl banada verdi iyi geldi aslında neden içmeye devam etmiyorum anlamış değilim 😑😏🙄
Asafeymeninannesi Meltemegemenburak ödem için tahlil yaptırmadım 1 haftaya kalmaz gitcem kontrole o zaman dile getircem dayanılmaz hal aldı çünkü
Aysunhaner Bende aynıyım 32. Haftam Ne gezebiliyorum ne uyuyabiliyorum. HER DAİM HALSİZİM . Millet nasılsın diye sorduklarında iyim demeyi özledim 😔 Geceleri deli gibi esniyorum uykum var ama ağrıdan sızıdan yorgunluk sırt ağrısı her sabaha karşı 7den önce uykuya dalamıyorum . Öğlen geri kalkıyorum. Günlük 5 saat ancak uyuyabiliyorum. Çok halsiz çok yorgun uyanıyorum taş gibi karnım eğilip kalkınca karnımın içi acıyor 😔 Mecbur oğlumla evimle ilgilenmek zorundayım dinlene dinlene ancak işlerimi yapıyorum
Asafeymeninannesi Aysunhaner yaa😑 Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşaAllah. Çok iyi anlıyorum sizi. Geçecek Allah'ın izniyle.. 🙏🙏
Aryam Asafeymeninannesi kizlar bende 34 haftamdayim ve cati agrisi yasiyorum yururken aci cekiyorum hele geceleri uyuyamiyorum affedersiniz 2 bacak aram fena shekilde agriyor ayagimi kaldiramiyorum giyinemiyorum hele yataktan kalkmak feci😔cati agrisi yasayan varmi ?birde sezeryan olucam korkuyorum erken gelir bebegim kilosuda az zaten🙏🏻😔
Asafeymeninannesi Aryam çatı ağrısı değilde kasık ağrısı çok yaşıyorum. Çok çok afedersin vajinamın az üstü. Gece wcye kalkarken ağrısından ağladığımı bilirim 😑 dokunduğum zaman bile içim cız eder. Kuzum sen doktora görün amaa muhakkak izah et durumunu
wilma01 Hanımlar Allah hepimize kolaylık versin ama benim gibi iki tane olduğunu düşünün.biri uyuyorsa diğeri mutlaka uyanık ve hareket halinde.31.haftadayız karnım davul gibi oldu.kalça ağrısından uyuyamıyorum.yan yana duruyorlar ve iki tarafa da yatmak sıkıntı.sağa yatmamı oğlan istemiyor sola yatmamı kız istemiyor.ne yapacağımı şaşırdım 🙄 Rabbim sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah 🙏
Asafeymeninannesi wilma01 ayy yerim yaaa 😍💙 sizin iş bize oranla daha zor cidden. Allah yardımcınız olsun o minnoşları size bağışlasın 😍🙏❣️