Ben genel anestezi aldım doğum yaptım 3 4 saat dinlendim galiba belki o kadar bile değil tuvalete de gittim yürüyüş de yaptım yataktan kalkması acı veriyor sadece onun dışında yürüdükçe iyi geliyor bol bol yürüdüm gece 2 3 civarı doğum yaptım sabah 10 gibi bebisle hastane odasında dolaşmistim. Tuvalet de klozet en sagliklisi bu durumda çünkü diğer tuvalete oturamazsın imkansız