Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı. Bebeğim 2 hafta geriden geliyor ve gelişmiyor. 33.haftadayım doktor ciğer geliştirici vururdun mu hiç dedi. Vurdurmak iyi mi olur kötü mü olur bilmiyorum. Cuma gününe sanırım doğum olacak. Daha haftası çok küçük. Eksik olmasından korkuyorum 😔 suyum azalmış Hatta bugünn dedi doğum yapalım sonra vazgeçti cumaya kadar bekleyelim dedi. Kızlar bebeğim 35.haftada eksik doğar mı çok korkuyorum