Kbrersn Merhaba kizlar benim ovulasyon testim ayın 15 akşama doğru pik oldu 16 öğleden sonra siliklesme ye başladı ve 17 sabahı tamamen siliklesti ikinci çizgi pik günü gecesi ni değerlendirdik sadece sizce tutma ihtimali varmı benim gibi olan varmi
Supriz-bebek Canım zaten sperm bildiğim kadarıyla 3 gün rahimde canlı kalıyor o günlerde yumurtlaman gerceklesmisse mutlaka tutar inşallah hayırlı haberler alırsın