Regl gecikmem devam ediyor son 3 aydır düzenli oluyordum hatta 1 gün öncesi olurdum belirtileri olurdu bu sefer olmadı karın ağrısı hiç yok adet belirtileri hiç yok yani kadın doğum gittim çocuk düşündüğümü söyledim folik asit vermişti ayın başındayken kullandım hep kıstım olmadığını söyledi sadece folik asit vermişti sırt bel ağrısı dışında belirti olmuyor 9 aralik 0.5 çıktı kanda 13 aralik regl 1 günde 1.20 cikti yükselme olurmu 13unde kan degerlerde verdim kanım düşük cikmis ondan kaynaklanabilir mi regl gecikmesi 21ine kadar kadın doğuma gidemiyorum ceza almışım uygulamadan