Bezelyelerimm Gulak-24 ben sık sık ıdrara cıkmaya basladım goguslerım hassaslaştı ayın 5 ınde fix olurdum olmayınca test yaptım dırek cıktı ılk gebelıgımde de dırek adet günümde yapmıştım cıkmıstı
Gulak-24 Beyzadrs test yapmadım ama çok düzenli adetim adet olacakmışım gibi hissediyorum sancısı batma göğüste şişme olumsuz bişey duymaktan korkuyorum ya hamile değilsem bir buçuk yıldır deniyorum