Benim bebegim de 7 aylik olacak 5 günü var. Gerçekten hamileliğin bazı dönemlerini özlüyorum. Çok özel bir şey hamilelik. Tabi anne olmak da bir o kadar özel ve güzel. Her ne kadar yıpratıcı olsa da :) doğsa bir an önce diyorduk. Şimdi de emeklese diyorum ondan önce ek gidaya geçse diyordum zaman cooook çabuk geçiyor.