Gamzecebecii Aleyna1234c 26 haftalığım benimde belim sırtım çok ağrıyor hergün eşim masaj yapıyor öyle rahatlıyorum canım birde evde sürekli artık yelek giyiyorum 😂belden soğuk alınca da oluyormus sanırım
Burcinyldzzzz Aleyna1234c bende 27 haftaligim canım dün gece belim sırtım ağrısından uyuyamadım dedim herhal dofuruyorum😁
taskirannursel61 Aleyna1234c bende o gün çok iş yapıp yorulsam bildiğiniz kas katı kesiliyorum belim kopacak gibi oluyor direk kramp giriyor taki iyice dinlene kadar öyle geçiyor
Suzumm Aleyna1234c 34+3 üm benimde şuan sırtımda yastık desteği olduğu halde yatamıyorum doğum sancısı olması için karnınıza doğru geliyor olması lazım karnınızda sertlik var mı? Regl sancısı gibi bir ağrı var mı? Düzenli mi düzensiz mi?