Burcudgn
normal doğum 1.250 tl’ydi. Benim suyum bitmişti 1 gün onceden akşam 22:00 de yatış yaptım. O yüzden 1 gece fazladan ödedim. 1 gece parası 500 tl birde epidural istedim onada 500 ödedim. Doğum 2.250 ye geldi. Ama Elif hanım paracı bir kadın değil, 1 gece ondecen yatırırken bile boş yere 500 vereceksin ama korkuyorum bebeğe bir şey olur nts den sürekli kontrol edelim demişti. Elif hanımdan memnundum. Bebeğim 5 gün sarılkk yüzünden yoğunbakımda kaldı, cocuk doktoru funda hanım ilgilendi ondan pek memnun kalmadık, hiç elif hanım gibi samimi biri değil...