5.ayımda çıktı inanılmaz derecede protein ağırlıklı besleniyordum bebek kilo alsın diye. Çok peynir tavuk et vs tükettim ve oturarak çalıştığım için sindiremediğimden dolayı tansiyon problemi yaşadım. Günü üçe bölerek doktor ölçmenizi istiyor 13 üstü çıktığında hastaneye gelmemi söylemişti, hiç çıkmadı. 1,5 ay diyetli beslendim sebze ağırlıklı olacak şekilde. Hem protein kaçağından hem de gebelik şekerinden kurtulmuştum. Birde çok yürüyor ve günde 3 litre su içiyordum.