Eliffyamann Gün içinde sık sık bir tarafta toplanıp ittiriyor kendini, bazen oturmak zorunda kalıyorum ruhum çekiliyor gibi, normal mi bu haftada
TKumsall Eliffyamann doktora söylediniz mi ben doğum acile gitmiştim 25te nst bağlanıp sancı mi diye bakılıyor toplanma yapabiliyor ilkinde de olmuştu şimdiki de 25 haftalık olacak oda toplanıyor belim ayrılıyor ama oluyor yani çok mu yoruyorsun kendini
2bebisannesi Eliffyamann aynı sorunu bende yaşıyorum 26 haftalık doktorunuza sordunuz mu acaba ne dedi
Eliffyamann TKumsall yarın sabah kontrolüm var söyleyeceğim ama endişelendim çünkü artık günlük kalitemi bozmaya başladı sık sık toplanıyor 😟 Bir oğlum var 3 yaşında kucakta sürekli ve yaramaz o yüzden oturduğum nadir gun içinde 🥲
Candyboy Yani kasılma olabilir. Benim erken doğum riskim vardı 30. Haftada başladı risk ama tahminen 25 27 hafta arasında bebek aşağı aşırı baskı yapiyordu çıkacak gibi hissediyordum. 30. Haftada kontrolde başının döndüğünü ve doğum pozisyonuna geldiğini gorduk. 36. Haftada dogdu şuan da 7 aylik bir sıkıntımız olmadı çok şükür
Eliffyamann Candyboy ne güzel maşallah, inşallah benimde hayırlısıyla vaktinde kolayca gelir🙏🏻🙏🏻 bende cok aşağıda baskı hissediyorum hatta bazen minicik idrar kacirma bile hapşırınca falan
Eliffyamann TKumsall öğle uykusunda sende uyu hemen canim, benimki artık öğlen uyumuyor bıraktı ve çok zor🥲
Eliffyamann 2bebisannesi evet canim sordum bugün, rahim kasılıyormuş, oğlumu kucagıma almamam gerektiğini söyledi, bu şekilde rahimi yorarsan birkac haftaya suyun gelir dedi rahim tasimak istemez bebegi dedi, o yüzden dikkat edicem 🙏🏻
Kuzucukno2 Eliffyamann 16+2deyim benim de hep öyle oluyor kasılıyor bir tarafta toplanıyor. Karnımın bir tarafı yukarı doğru şişiyor. Benim de 16 aylık bebem var kucakta ve hiç dinlenmeye fırsatım olmuyor. Galiba ondan