Glcn19 kan testi vermeniz daha iyi olur benim 4. Günde negatif çıktı gecikmemin ama ben hayali bir çizgi görüyorum hamilelikte yaptığım pozitif bir testle karşılaştırınca tabi hayal ürünüm de olabilir yapmadım kaç gündür bugün belki yaparım test alma fırsatım olursa