Nraltnk Kızlar selam 1 düşük 1 kimyasaldan sonra yeniden hamileyim ve kan sulandırıcı başladık. Süreci yaşayan ya da yeni başlayan varsa biraz sohbet edelim
Glstn-bahar27 Nraltnk bende kullandım canım suyum az diye vermişti doktorum doğuma yakın bırakman lazım söylemiştir doktorun bide iğneyi vurduktan sonra ağrı oluyor bende oluyordu elinle ovalama morarıyor çünkü deneyimledim çünkü hayırlı kolay doğumun olması dileğiyle
Akdere_44 Nraltnk ben de kullanıyorum 38 . Haftadayiz doğumdan 1 gün öncesine kadar kullanacağım su gibi geçti zaman. Bazen zor bazen kolay.. bı şekilde atlattık sayılır
Hasret18ayaz Nraltnk 1 sağlıklı doğum 2 kimyasal 1 düşük 2 kürtajdan sonra korunurken hamile kaldım hemen oksapar ve corasprin başlandı şuan 11+3 güzel ilerliyor umarım sağlıkla kavuşuruz hepimiz
Nraltnk xEndless maşallah amin :) ne zaman bırakacaksınız peki bir de neden kullanmaya başlamıştınız acaba
Nraltnk Glstn-bahar27 çok teşekkür ederim bugün daha ilk iğnemi vurdum çok yeni zaten gebelik duanızı beklerim :)
xEndless Nraltnk 2 kimyasal 1 dış gebelik geçirdim genetik testmde 2 gende hafif pıhtılaşma var bazı doktorlar kullanacaksın, bazıları da kullanmaya gerek yok dedi takipli olduğum doktor da tedbiren başlattı oksapara doğuma kadar kullanıcam canım 😊