Elbu nasip o bana evlenince hamile hemen kalınmaz 1 yıla anca kalırsın dendi düğünden önce adet oldum son adetim mis ilkkinde hemen oldu ikinci de korumduk ve son 3 aydır korunma iğnesi oldum iğneyi bıraksan bile 7 ay önce kalınmaz dendi iğne 30 günlük du 35 inde iğne oldum ama kalmışım yani nasip bu işler bence herkesin stres durumu yumurtlama eşin le alakalı bence ben hiç planlamadan oldu ikiside