Rabia-93 Hanimlar 22 haftalik gebeyim kontrole gittiğimde doktor bebegin baş gelis pozisyonda olduğunu söyledi sizce bu erken doğum belirtisi olabilir mi yada daha pozisyon değiştirir mi 2. Gebeliğim bebegi aşağıda hissediyorum normal mi sizce bu durumlar ??
Seliiiiiiiiin Rabia-93 bizde 31.haftadayiz 2 haftadır baş aşağı duruyor Doktorum sorun olmayacağını söyledi ama yine de dikatetmekte fayda var
minikbebegim06 Rabia-93 benimde 25 ten beridir falan baş geliş şeklinde duruyor doktor sorun yok dediyse korkmayın
1prens1prenses_ Rabia-93 29 haftalık hamileyim benim de baş geliş dedi doktor Normal dedi Bir durum olsa derdi bence
Rabia-93 minikbebegim06 ben o an bisey soramadım zaten şehir hastanesi hiç ilgilenmedi ne boy ne kilo söyledi riskli bi durumda soylemedi
minikbebegim06 Rabia-93 riskli bir şey olunca söylüyorlar ama içine sinmediyse farklı bir doktora daha görün istersen
Rabia-93 minikbebegim06 konu bebek olunca hamilelik olunca kafaya hersey takılıyor en iyisi doktorumu degistirmekte