Fatmadmr37 Sevgilimmmmmmm evet canım 5 dk içinde çıktı dün de yaptım daha silik yine vardı. Prodector marka.
TugceOrak Fatmadmr37 yalancı pozitif hiç görmediğim marka bu. Ben de bu markayla daha silik öğrenmiştim ☺️ Var gibi duruyor canım hayırlı olsun. Kan verirsen kesin sonuç alırsın
Fatmadmr37 Sevgilimmmmmmm adet günümün geçmesini bekliyorum emin olmak için sonra doktiruma gideceğim. Sanırım 2..gebelik olduğu için daha sakinim 😅
Sevgilimmmmmmm Fatmadmr37 ha o yüzden 😁😁 ben adet olacağım gün yaptım ikinci gün kan verdim. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😍
Fatmadmr37 TugceOrak dün de yaptım yine bundan daha az belli olarak silik çıkmıştı. Yarın adet günüm gecikince test yapıp bu sefer doktora gideceğim inşallah ❤