Baharseska fitil yoluyla olanı al . O doğal zaten bebeğe zararı olmaz ama ben başka bir Dr a gitmiştim o an kasılmam başlamıştı . O da idrar tahlili istedi enfeksiyon çıktı fitil verdi b enfeksiyon için fitili de kullandım ama o sonraki gittiğim Dr bebeğin başı çok aşağıda demedi bilmiyorum