Seray2 25+5 im ama midem bulanmaya başladı başında bile midem bulanmamisken suan böyle olması midemin bi an kalkıp ögg leyip geri oturması neyden olur acaba ya çok canım sıkılıyor 🙁fikri olan var mı
minikbebegim06 Seray2 bebek büyüdüğü ve yukarı çıktığı için mideye baski yapiyor mide yanması bulunmasına sebep oluyor
Arzuyn Seray2 benim de 6 gibi başladı bulantım dün kontrolüm vardı ben bebek büyüdüğü için ağrı ve bulantı var sanıyordum meğer enfeksiyon varmış büyüm ihtimalle o yapıyor doktorunuza bahsedin sizden de tahlil isteyecektir büyük ihtimalle
Seray2 minikbebegim06 mide yanması başlaması lazım artık aslında ama biz başa dönduk midemiz bulanıyor 🤨😃😃
Brrcx Seray2 bendede hiç bulantı olmadı ama üşütme durumum olunca azcık mide bulantısı olacakmış gibi bir hissiyat oluyor merak etme yani biz şanslı olanlardanız 😊 sonradan kusma durumu olanı hiç duymadım üstelik bu genetik bişey benim annemde ablamdada bulantı olmamış 😊
minikbebegim06 Seray2 gecen gün Allahim nolur midem yanmasın artık bulansin yeterki yanmasın diye resmen ağladım hiç yanmaz inşallah mideniz 🥺
Seray2 minikbebegim06 Arzuyn yaaaaa 😳😳 benimde perşembe günü soylicem bakalım ne diyecek doğru yani olabilir
baharaa Bende bulantı hiç geçmedi şekil değiştirdi. Bulantı için ilk aylar prilama başlamıştım aylarca kullandım. Sonra bulantı reflü tarzına döndüğü için gaviscon şuruba başladım. İkisinin de inanılmaz faydasını gördüm. Boşuna çekmemek lazım