Kızlar 5 Aralık Perşembe günü 18.00 da aniden suyumun gelmesiyle sezaryen kararı alınıp 22.40 da prensesime kavuştum. Şükürler olsun ki ciğerleri geliştiği için küveze girmedi, 2610 kg doğdu. Benim suyum geldi ancak nst de ne sancı ne de açılma yoktu o yüzden sezaryen kararı alındı ama kendimi boşuna korkutmuşum hiçte anlattıkları gibi değilmiş, her bünye farklı :))) Ben sezaryen olduğum gün sürekli yürüdüm hiç yatmadım ve ağrım sızım yok denecek kadar azdı :) Herkese hayırlı doğumlar diliyorum ve kimsenin söylediğine kulak asmayın ben kendimi hep boşuna korkutmuşum diyorum :))