Gizem3598 Arkadaşlar yarın beklenen adet tarihim. Fakat ovülasyon testi yaptım ve ikinci çizgi hafif çizgi çıktı. Acaba hamile miyim? Hafif kasık ve bel ağrım
ArasveAnnesi21 Gizem3598 Allah bilir tabi ama ben hamilelik olduğunu düşünmüyorum bende ovulasyon testi ile öğrendim ama böyle silik çıkmaz daha koyu olur koyuluğu diğeriyle ya aynı yada daha fazla olur
Gizem3598 minikbebegim06 bu ovülasyon testi ile gebeliği öğrenen çok varmış benim de elimde test vardı o yüzden yaptım
ilaydarabiaoz Gizem3598 canım bildiğin pik oluyir böyle değil bunu ne zman yaparsma yap.hep silik çıkar
minikbebegim06 Gizem3598 böyle silik normal farklı bir zamanda da yapılsa çıkıyor gebelik öğrenenler genelde çok koyu olduğunu söylüyor bence denk geliyor yani iki hormon birbirinden farklı hormonlar bu ovulasyon testleri lh hormonunu tespit ediyor gebelik testi hcg hormonunu