Uygulamaya göre benim de 60 aynen hiiiiç geçmiyor zaman. Böbreğimde taş ve büyümeden dolayı stent var 10 haftadır bitmeyen bi enfeksiyon var. ağrılarım sancılarımdan dolayı normal doğuma katlanamıcam. isteğe bağlı sezaryen istiyorum o yüzden Ocak sonu şubat başı gibi bekliyorum artık 🙏🎈