Bebek-123 Merhaba bende de lekelenme oldu doktorum fitil verdi akşam yatarken iki tane koy dedi bazı anne adayları sabah akşam iki öğün kullanıyorum yazmışlar ikisini koymak sakıncalı olur mu acaba mesaj attım ama dönmedi doktorum