Momy22 biz de 39+2yiz ilk gebeliğim, aynı şekilde ne sancı var ne bir şey hiç bir belirtim yok. Bebeğin başı aşağıda ama bir türlü girmiyor kanala. Her gün 1 saat yürüyüş yapıyorum, pilates hareketleri yapıyorum, hurma ananas yiyorum, ördek yürüyüşü yapıyorum ama fos 😄 dün doktorum normal doğum şansın azalıyor dedi sonuna kadar bekleyeceğim kanala girmezse mecbur sezeryan olacak. Hayırlısı olsun hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸