Ecem46 Merhaba sizde de karında bebek içinizi tırmalıyor sanki tırnaklarını geçirmiş gibi bir hissiyat oluyor mu? Ağrı değil acı. Ve göğüs ortasında yine acı hissi var mı özellikle sol göğüs hemen altında ?
Yogurtlupilav Ecem46 ilk bebeğimde çok oluyordu göğüs altından-ortasından anında gelen acı hissi. Doktorum “sinirine tekme atıyor” demişti. Nasılda tutturuyorsa hergeleler 😊 Ama bu his ilk haftalarda değil de 25ten sonra fln başlamıştı
Ecem46 Yogurtlupilav benimde 23+2 haftam ☺️ evet neler oluyor içimde neler hiç sıkışık değilken birden tekmesiyle sanki saatlerdir tutuyormuşum gibi oluyor
Ecem46 kubrasal99 evet evet aynen öyle o acıyı tam olarak tarif edemiyorum ama aynı zamanda hizasında sırtında ağrıyor nefes almakta güçlük çekiyorum tarifi zor ama sizinde bu şekilde mi