Sunaaaaaaaa Kızlar durumunuz nasıl kontrole gittiniz mi cinsiyet tahmini alan var mı bide tahmini doğum ne zaman? Benim ikinci gebeliğim 10+0 oldum hafta sonra kontrole gidecem
Emisen7 Sunaaaaaaaa bizde 11+1 olduk haftaya kontrole ve ikili test için gitcem 3,gebeliğim çok merak ediyorum inşallah iyidir sağlıklıdır Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah