Ben 2 defa çektim ilkte tuplerim fark edilmedi 2.de tuplerimin kapalı olduğu belli oldu tuplerim açıldı bir defa aşılama oldum tutmadı aşılamadan 6 ay sonra kendiliğinden hamile oldum şükür 2 aylık hamileyim şuan rahim filmi biraz acıtıyor ama gerçekten tedavi için en önemli şeylerden bitanesi