Kızlar 10 aralıkta test yaptım pozitif çıktı kan verdim 3500 13 aralıkta kadın doğuma gittim iki kese var gibi ama biri kanama alanıda olabilir dedi kan verdim 8541 çıktı 15 aralıkta kesenin birinde kalp atışı duyuldu 5+6 ama öbürü kanama alanıymış çalıştığım için 3 gün rapor verdi ve fitil verdi haftaya gel ağrı ateş kanama olursa acil gel dedi iki gündür yatıyorum ama şimdi alt karnımda kasılma var benim acı eşiğim biraz yüksek kanama falan yok ama düşük mü rahim büyümesinden mi oluyo yoksa psikolojik mi acaba 😭