6 haftalık gebeyim doktor kese arkası kanama var dedi. Şuan doktor araştırması yaptığım için devlet hastanesine gittim çokta bilgi vermedi doktor asistanıydı belli. Ne yapmam gerekli 2 gün sonra tekrar özele gidicem. Daha detaylı olsun diye şuan çok endişeliyim.