
Geçen hafta ilk doktor kontrolüm vardı bebeğim için ikinci bebeğim olacak inşallah. İlk oğlumda hep özele gitmiştim şuan gidemiyorum, doktor 6 haftalık dedi 6+1 gözüküyor ama bebek yok dedi sonra başka birşeyler dedi orayı anlamadım. Makina da eski birşey gibiydi sanki gözükürdü bu hafta diye düşünüyorum ama doktor bir ay sonra çağırdı çok uzun bir süre geldi bana başka randevu aldım ama ona da iki hafta var daha. kese içinde bir yer ölçmüş orası bebek olabilir mi sizce? Makina eski diye net değil gibi geldi nedense