mrsssblt Yasemincifci Ben bir kaç ürün aldım,denemek için. Bugün yarın elimde olur,size de bilgi veririm.🌸☺️
Babyone1 Yasemincifci ben 12 parça kıyafet aldım 181 TL ödedim valla hepsi çok güzel geldi tavsiye ederim diğer bebek mağazalarına göre çok iyi bence
Annem Yasemincifci bende aldim parasina gore iyi , 2. alisverisimk yaptim Size oradan bebek bakim cantasini kesinlikle tavsiye ediyorum cok mukemmel bisry renk kullanslilik buyukluk bayildim ben Bidr her alanda kullanilir sadece bebege de degil
Dmlaysun Yasemincifci Ben yaptım canım gayet güzel uygun zaten bızım burda magazadakı urunlerle aynı model aynı marka daha uygun diye ordan aldım 130 tl bırsıru eşya aldım hastane cıkıslarına kesın bak buyuk magazlardada aynı marka gordum ama arada 40 50 tl oynuyodu ben daha çanta falan alcam ordan
Sengulkrgz Yasemincifci instagrqm hesabi var mi peki....Magaza adi EN UCUZ BEBEK MARKETI diye mi geciyor