Dilan1998 Gly_4242 ya benimde 3. Daha 6 haftalığım bende sabırsızlıkla bekliyorum kalp atışını duyacağım günü
Gly_4242 Gamzeli_anne_ geçen hafta doktorumu zorladım biraz 12 haftalıktım belli olmaz demesine rağmen çok ısrar edince çıkıntı yok dedi sağlıklı olsun tabikide evlat ayrımı yapmıyorum ama
Gamzeli_anne_ Gly_4242 benim oğlumda aynı sizinki gibiydi ultrasonda o kadar ayki net erkek dedim ay ögrenince banada yazın
Songulsevk Gamzeli_anne_ benide erkeğe benzetti doktor en son ama hayırlısı olsun tabi çok teşekkür ederim
Kubraylvc Bende erkeğe benzettim hayırlı evlat olsun insan merak ediyor iki kızım var 3.ye hamileyim asla ayırt etmem ama çok merak etmıstım erkek dedi 20 haftadayız cuma detaylım var bakalım
Songulsevk Hamileanne yaa öylemi çoğunluk hep kız diyor ama ocakta öğreneceğim inşallah teşekkür ederim aynı gün 2 doktor 1 i kız 2. Erkek dedi o yüzden hiç fikrim yok benimde🥰