Merhaba hanimlar 10 haftaya yeni girdik. Bu 2.dogumum olacak nasip ise. Bebisimij hareketlerini cogu zaman hissediyorum normal miii ve erken hissedilen bebek erkek olur deniyor deneyimleriniz nedirrr???😇 hayırlı aksamlar canım hamis ve hamis olmak isteyenler💖