Gbaslanbay cnm bnmde 11 ci. Haftamda kananam oldu cok, test negatif cikmasina ragmen igneyi vurdular. Sonra 3 kez daha belirli araliklarla test yapildi negatif cikti doktor dogumdan snra vururz dedi. Ayrica ne bagiriyorki sanki zamani gecmiste bagiriyor. Bebekte sknti yoksa vurur iste 28de. Bazi doktorlar hic vurmuyor ilk bebek diye, dogumda vuruyor