Pinar59 bende seninle aynıydım tansiyonum falan normaldi ölçtürüyordum 19 haftaya gircem hala yokluyor arada baş ağrısı cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama çevremden duyduğuma göre erkek bebek baş ağrısı halsizlik yaparmjs ne kadar doğru bilmiyorum