38+1 haftalık hamileyim.doktorum çok sezaryen doğum taraftarı olduğu için 38+3 de gel alalım dedi.bebeğin kilosu 3500 olduğu için zor olur yanaklı bir bebek haftaya biraz daha kilo alacak sınırdasın dedi.bugün başka doktora gittim o da normal doğuma uygunsun bence bekle dedi.çatı muayenesini her ikisi de yapmadı.aklım gerçekten çok karıştı.benim durumumda olanlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?