ArasveAnnesi21 ilk gebeligimi doktor kontrolü altında ilaçla düşürdüm bebeğim gelişmedi ve kalp atışı oluşmadığı için bu tanı kondgunda özel hastaneye de gitmiştim doktor bey bana birdahaki gebeliginizde gelin kalp atisi oluşması için ilaç var bizde dedi özel bı hastanedeki doktor dedi bunu. Eşimde sinirleniyor para için yapıyorlar vs diyor allah mu bu doktor diyor