Kızlar bugün doktora gittim ilk doğumunda doktor kesi attı dikisim vardi dedim.Doktor da o zaten yapılır dedi yırtık zaten olusur yırtık olmadan kesilir dedi yani kontrollü yırtık gibi bisey oluyor. Benim aklıma takılan ben bu doktorda doğum yaparsam kesin kesecek o zaman altımı dikişim olacak böyle bisey olabilir yirtiksiz dikişsiz doğum yapan var ben bu doktorda doğum yapmalı mıyım zaten kesilir diye bir şey yok ???