Poncikler İyi geceler kızlar 35.1gunluk hamileyim geçen hafta Dr kontrolumde bebek ufak demişti doktorum yani 2kilo demişti doğuma kadar her hafta kontrole çağıracak sanki neyse haftaya gel dedi bugün gittim bebekde çok kilo alımı olmamış nstye gittim geldim sonucu normal nstnin dedi ne olur yani hocam dedim kilosu düşük olunca dedim küveze girebilir fln biseyler saydı ne yesem faydalı olur dedim tavuk et balık dedi canm sikildi bayada ağladım şuan 2 kilo civarı dedi ne yapmalıyım neyi nasıl kca kere yersem bebeğim kilo alır bu arada ne yesem kusuyorum aklı başında bişey yiyemiyorum midem kabul etmiyor
minicikanne Poncikler avokado, kaşar peyniri, ceviz ve muz. 2 kilo üzeri küveze girmez bence gelişimsel sıkıntısı yoksa.
Alpmom__ Poncikler Benim favori besinlerim en sevdiklerim ; et, tavuk , yumurta , süt ve süt ürünleri , muz ve kuruyemişler
[silindi] Poncikler muz kaşar peyniri ceviz badem kefir yumurta tavuk vs protein ağırlıklı beslen canım
Minikkuzum00 Poncikler muz avokado ceviz çiğ badem fındık kaşar peyniri. Vitamin kullanıyor musunuz ?
Poncikler minicikanne gelişimi geride yani kilosu düşükmüş öyle dedi başka bı sorun yok dedi bide muz kaç tane avokado kaç tane ben daha önce bebeğim kilo alsın diye hiç araştırıp yemedigim için bilgim yok üçüncü hamileliğim ve büyük kızım da gelişim geriliği sp epilepsi hastası fizik bireysel ders alıyor oyuzden çok korkuyorum
Pinarkorkmazer Poncikler yarım avokado iki haşlanmış yumurta kemikli et haşlama falan yiyebilirsin somon balığı da iyi geliyor bebeğe ceviz badem kefir yoğurt ye yani proteinden zengin beslen ve sağlıklı yağ denilen ceviz badem avokado zeytinyağı tüket brokoli de iyi olur şekerin yoksa muzlu süt iç uyumadan önce. Ablamın da bebeği geriydi bir hafta boyunca muz yedi ve haftasını yakalamıştı. Sigara içiyorsan içme ve bol bol dinlenip su içmelisin. Protein tavukta çok var özellikle
Poncikler Minikkuzum00 ne yazikki ilac içemiyordum demir ilacıni içiyordum artık vitamin ilacını da içiyorum
Rabiamina Poncikler doktorum bana ceviz, badem, tahin, elma, avokado önerdi. Benim bebek de zayıf gidiyor. Böyle yiyince kilo aldı biraz. İnşallah size de faydası olur
Rabia-T Benim doktorum köy tavuğu değilse tavuk yemeni tavsiye etmem hep hormon dedi. O yuzden balık ve kırmızı et tüketiyorum ben de genelde. Kefir içmeye çalışıyorum zorla da olsa pek sevmiyorum. Muz çok güzel ama o da tuvalet sıkıntısı yaşatabiliyor ona dikkat etmek lazım
Minikkuzum00 Poncikler vitaminler gıdadan alamadığımızı almak için bebeği besler. Kullanmak gerekiyor. Ben multivitamin folik asit demir ve omega3 kullanıyorum. İlk gebeliğimdede kullanıyordum.
Basakparlar Poncikler 1 veya 2 adet yiyebilirsin salata olarak yapabilirsin limon tuz sıvı yağ yâda zeytinyağ isteğe bağlı sarımsak ekleyerek yemeni kolaylaştırır
Gsgsgsgsgs Ben her gün iki tane muz bir kefir 5-6 tane ceviz yiyorum haftalık olarak da bi gün tavuk bi gün sebzeni gün et olarak besleniyorum çok güzel kilo aldırıyor. Bi ara dikkat etmemiştim çocuk iki hafta da çok az aldı ama şimdi dikkat edip yiyorum
Poncikler Gsgsgsgsgs bende dikkat edicem geçen hafta kontrole gittiğimde ufak bı bebek demişti beslenme ile ilgili bişey dememisti dün gittim ben sordum oda kırmızı et tavuk fln dedi hemşire haşlanmış yumurta avokado süt peynir diye soyledi gecen haftada soyleseydi bende dikkat ederdim elimden gelenin fazlasini yapicam insallah benim kizimda saglikli sekilde kilo alir
Mry2020 Minikkuzum00 kaçıncı haftadasınız folik asiti 12. De bıraktırdı doktorum ama zaten geç başlamıştım çok az kullanmış oldum aklıma takıldı
Defnezumramom Poncikler bana birisi burda yoğurt çorbası önermişti yarmalı geçen ay 25. Haftadan 30a kadar her hafta yaptım yedim 1 kilo almış nerdeyse bence bunu deneyebilirsin sende hem protein hem karbonhidrat
Mry2020 Kuzu eti birer gün arayla ye sebze tüket brokoli vs ve çiğ badem fındık ceviz her gün muz kaşar ye bol bol gör bak kilo alacak. Ayrıca mutlaka somon