Melhakars canım ben de yaptırcam bu hafta. Gece 12den sonra bi şey yiyip içmeden gideceğim sabah saat 09:30 gibi. 13:00'e kadar surer dedi laborant. Hem açlık hem tokluk bakacaklarmış. Bu sırada kahvaltı yapacakmışım. Biraz uzun sürecek bir işlem sanırım