Benim ilk kızımda 12. Haftadan doğuma kadar o ağrıyı yaşadım. Doğumdan sonra geçti ama çok uzun süre uyuşukluk hissi vardı orada. Sebebi ilk bebek kendine yer açmaya çalışıyor dedi dojtorum, sonraki haftalarda kafasını oraya dayamıştı ya da ayağını. Detaylı da kaburgama da baktırdım bu yüzden temiz çıkmıştı, bebekle alakalı durum yani.