Ummuhanyeslova Bende cuma günü sezaryen olacağım, aslında haftaya salı günüydü tansiyonum yüksek çıktı, doktorum 4 gün öne çekti çok stres yapınca çıktı aslında, bende de korku var uyutulmak istemiyorum, Allahım hepimize güç kuvvet kolaylık versin. 🥹