Kardelen_nur Normal doğum istiyorum ama normal doğumda epidural anestezi alırsam bel ağrısı veya baş ağrısı olur diye korkuyorum. Kaç cm açık olduğunda yapılmıyor ve yaptırmak mı lazım yaptırmamak mı? Yaptırmayıp normal doğum yapan var mı
babyUras_ Kardelen_nur benim bildiğim isteğe bağlı yapıyolar özel hastanede devlette yok zaten . Siz kendiniz mi istiyosunuz yoksa doktor mu sundu bu seçeneği ?
Anneoluyorumhello Kardelen_nur Sadece özel hastaneşerde ücretli yapılıyor. Ben ilk doğumda yaptırdım dünyanın en güzel şeylerinden biri anne için ağrılarını hafifletiyor kolaylastırıyor benım dikişlerim dikilirken bile hissetmedim onun sayesinde bel baş ağrısı hiç olmadı ama olanlar varmış
Sinem-78 Kardelen_nur en az 4cm açıklık olması lazımmış bende bu ara aarastırıyorum ve epiduralli istıyorum surecın uzadığını duydum fakat kafa olarak rahat olmak da önemli acı eşiğim çok düşük
Purpleonion Kardelen_nur ben epidural almadan normal doğum yaptım belli bi açılmadan sonra yapılmıyomuş o yüzden yapmadı bana doktorum bu arada youtube’da bi video izlemiştim Kocaeli’de bi devlet hastanesinde epiduralli doğum yaptığını anlatıyodu kadın bi bakın isterseniz
Kardelen_nur babyUras_ Hayır doktor sunmadı ben devlet hastanesinde de yapılıyor zannetmiştim o yüzden sormak istedim. Siz yaptırdınız mı?
babyUras_ Kardelen_nur devlet yapmıyo özellerde ekstra ücret alıyolar ona zaten . Ben yaptırmadım devlet hastanesinde yaptım doğumumu .
Elifsn Merhaba ben epidural istemedim ve süreç hızlı ilerledi, her şeyi hissettiğiniz için ıkınma dahi kolay oluyor, evet ağrılı ama doğum daha hızlı oluyor
Kardelen_nur Sinem-78 Aksine birçok kişi de süreç epidural olmadan daha hızlı dedi. Hem ailem hem doğum yapan kişiler
Kardelen_nur Purpleonion teşekkür ederim ama her şehir aynı olur mu bilmiyorum. Bursa’da oturuyorum olmazsa önümüzdeki ay doktoruma sorarım
Purpleonion Kardelen_nur inşallah yapılıyodur 🙏 hatta inşallah gerek bile kalmadan su gibi doğumun olur 🌹